حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
93844910910

شماره پشتیبان واتساپ

راهنمای استفاده از قالب های پاورپوینت

راهنمای استفاده از قالب‌های پاورپوینت

با سلام و عرض ادب خدمت همه کاربران عزیز سایت اسلاید مستر . در این مطلب قصد داریم تا نحوه استفاده از قالب‌های پاورپوینت را خدمت شما توضیح دهیم. زمانی که شما از سایت اسلاید مستر قالبی را خریداری می‌کنید، بلافاصه بعد از موفقیت آمیز بودن عملیات پرداخت، فایل قالب قابل دانلود خواهد بود و می‌توانید آن را به راحتی دانلود نمایید. همچنین فایل قالب موردنظر در پنل کاربری شما درج خواهد شد و هر زمانی که به آن نیاز داشتید می‌توانید آن را مجددا دانلود کنید.

برای مثال اگر شما قصد استفاده از قالب پاورپوینت ایده را داشته باشید، ابتدا به صفحه توضیحات این قالب بروید و در قسمت فونت‌های استفاده شده، فونت یا فونت‌هایی که در قالب پاورپوینت استفاده شده را مشاهده و دانلود نمایید. مانند تصویر زیر:

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، در قالب پاورپوینت ایده، از دو فونت رضوان و یکان استفاده شده است. ابتدا این دو فونت را دانلود کنید؛ سپس آن‌ها را در مسیر C:\windows\fonts ویندوزتان کپی کنید.

همچنین اگر قصد داشته باشید از فونت‌های دیگری استفاده کنید، کافی است از منوی سایت روی گزینه “کاربردی” بروید و گزینه “فونت‌های کاربردی” را انتخاب کنید تا لیست برخی از زیباترین فونت‌های فارسی مانند تصویر زیر برای شما نمایش داده شود:

بعد از کلیک بر روی دکمه “دانلود فونت“، فونت مورد نظر دانلود می‌شود؛ سپس آن را در سیستم تان نصب کنید و در قالب پاورپوینت تان استفاده کنید.

بعد از اینکه قالب پاورپوینت موردنظرتان را خریداری کردید، نام پاورپوینت خریداری شده در پنل کاربری تان ثبت می‌شود و برای همیشه قابل دسترس خواهد بود. برای مشاهده لیست خریدهایتان، بعد لاگین کردین به سایت، از بخش بالای سایت بر روی دکمه “حساب کاربری” بروید، سپس از گزینه های موجود بر روی گزینه “محصولات شما” کلیک کنید. همانند تصویر زیر:

بعد از کلیک بر روی گزینه “محصولات شما“، وارد پنل کاربری‌تان خواهید شد و در آن جا لیست قالب‌هایی که تا کنون خریداری کرده‌اید نمایش داده می‌شوند. مانند تصویر زیر:

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌شود، لیست قالب‌های خریداری شده برای شما لیست خواهند شد، برای دانلود قالب موردنظر باید بر روی نام آن کلیک کنید تا دانلود شود.

بعد از اینکه فایل قالب پاورپوینت را دانلود کردید، باید رمز قالب را دریافت کنید. برای دریافت قالب دو راه وجود دارد.

۱- رفتن به ایمیل ۲- رفتن به سفارش‌ها.

۱- روش دریافت رمز از طریق ایمیل

بعد از اینکه فایل قالب موردنظر را خریداری کردید، بلافاصله فاکتور سفارش به همراه لینک دانلود فایل قالب برای شما ایمیل می‌شود (اگر در صندوق ورودی وجود نداشت، به پوشه اسپم بروید). بعد از کلیک بر روی ایمیل دریافت شده، مشخصات سفارش به همراه لینک دانلود قالب مانند تصویر زیر نمایش داده می‌شود:

۲- روش دریافت رمز از طریق منوی سفارش‌ها

در این روش باید ابتدا وارد پنل کاربری‌تان شوید، سپس بر روی گزینه “سفارش‌ها” کلیک کنید تا لیست سفارش های شما بصورت تصویر زیر نمایش داده شوند:

همانطور که در تصویر بالا مشخص است، لیست سفارش‌ها نمایش داده می‌شود، بر روی دکمه نمایش کلیک کنید تا مشخصات آن بصورت زیر نمایش داده شود:

همانطور که مشاهده می‌کنید، رمز فایل پاورپوینت قابل مشاهده است. با وارد کردن رمز، قالب موردنظر همانند تصویر زیر به درستی باز خواهد شد.

در نهایت با زدن کلید F5 از روی صفحه کلید قالب را در حالت اسلاید شو ببرید.

در صورتی که هرگونه سوال و مشکلی در مورد قالب ها داشتید از طریق فرم تماس با ما یا از طریق سیستم تیکت آن را با ما مطرح کنید.

از اینکه قالب‌های ما را برای پاورپوینت‌تان انتخاب کردید بسیار خرسندیم…

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول