حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
93844910910

شماره پشتیبان واتساپ

24%

قالب پاورپوینت عناصر دایره ایمتحرکCircular Elements PowerPoint Template

ویژگی‌های قالب

  • دارای 15 اسلاید متنوع و جذاب.
  • استفاده از رنگ های چشم نواز و رنگبندی زیبا.
  • دارای انیمیشن های بسیار جذاب و کاملا متحرک.
  • کاملا قابل ویرایش از نظر رنگ، سایز، متن، فونت و…
  • ایجاد بی نهایت اسلاید باتوجه به نیاز شما با یک کلیک.
  • طراحی استاندارد و چشم نواز با ایکون های زیبا.
  • کافیه مطالبت رو در این قالب کپی کنی!

22,000 تومان

تاریخ بروزرسانی : بهمن 20, 1401
مشاوره بیشتر در واتساپ
تعداد فروش: 51
دانلود فوری بعد از پرداخت
پرداخت امن و نماد اعتماد
پشتیبانی رایگان مادام العمر
گارانتی کیفیت اسلاید مستر
نقد و بررسی اجمالیCircular Elements PowerPoint Template
5/5 - (8 امتیاز)

قالب پاورپوینت عناصر دایره ای

با سلام و وقت بخیر خدمت تمام کاربران عزیز سایت اسلاید مستر. امروز یک قالب پاورپوینت بسیار زیبا و حرفه‌ای یعنی قالب پاورپوینت عناصر دایره ای رو برای شما کاربران محترم آماده کرده‌ایم که در ادامه توضیحات، تصاویری از اسلایدها و ویدئویی از این قالب پاورپوینت زیبا رو قرار داده‌ایم که می‌توانید آن‌ها رو مشاهده و مطالعه کنید. پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

چرا قالب‌های پاورپوینت آماده ما

بیشتر دانشجوها، دانش آموزها، اساتید و افرادی که قصد ارائه یک مطلب را دارند، از قالب های پاورپوینت پیشفرض خود نرم افزار مایکروسافت آفیس استفاده می‌کنند یا زمان بسیار زیادی را صرف ساخت قالب پاورپوینت شان می‌کنند و علاوه بر اینکه زمان زیادی را برای این کار از دست می‌دهند ولی بازهم به نتیجه مطلوبی نمی‌رسند. همین موضوع و استفاده از همچین قالب های پاورپوینت ساده‌ای باعث خستگی و عدم همراهی مخاطبین آن‌ها در هنگام ارائه می‌شود و در نتیجه اکثر مخاطبین در هنگام سخنرانی در حال بازی کردن با گوشی موبایل‌شان هستند. پس اگر شما می‌خواهید مخاطبین خودتان را شگفت زده کنید و یک ارائه فوق العاده و بدون استرس داشته باشید، استفاده از قالب های پاورپوینت آماده سایت اسلاید مستر می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما بکند.

اسلاید مستر , سایت اسلاید مستر , قالب پاورپوینت
راهنمای استفاده از قالب

توجه: با خرید این قالب، یک فایل راهنما در اختیار شما قرار می‌گیرد که اگر دانش اندکی در مورد کار با پاورپوینت هم داشته باشید، بتوانید به راحتی قالب را ویرایش کنید. همواره سعی داریم که این فایل را جامع‌تر کنیم. علاوه براین، شما هرگونه سوال یا مشکلی داشتید می‌توانید با ما در میان بگذارید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن شما را راهنمایی کنیم.

ویدئو خروجی قالب

ویژگی‌های قالب پاورپوینت عناصر دایره ای

قالبی پاورپوینتی که امروز قصد معرفی آن را داریم، قالب پاورپوینت عناصر دایره ای است. این قالب با سبک خلاقانه‌ای طراحی شده است و همچنین رنگبندی، تصاویر، آیکون ها و اشکالی که در اسلایدهای آن استفاده شده‌اند بسیار مدرن و جذاب هستند.

اگر شما هم دانش آموز یا دانشجو هستید و قصد دارید یک تحقیق، مقاله یا … را در محیط مدرسه یا دانشگاه ارائه دهید، پیشنهاد می‌کنیم حتما از این قالب پاورپوینت بسیار شیک استفاده کنید و در کمترین زمان ممکن یک پاورپوینت جذاب و حرفه‌ای بسازید و در زمان خودتان صرفه جویی کنید و بجای آن، زمان خودتان را بر روی محتوای سخنرانی و تسلط بر روی آن صرف کنید.

این قالب پاورپوینت بسیار شکیل و رسمی است و همین مسئله موجب جلب توجه سایر حضار و اساتید می‌شود زیرا هر اسلاید آن با سایر اسلایدها متفاوت هستند و باعث می‌شود ارائه شما حرفه‌ای‌تر جلوه کند. همچنین شما می‌توانید رنگ اسلایدها را متناسب با سلیقه خودتان تغییر دهید و در عرض چند دقیقه یک پاورپوینت حرفه‌ای بسازید. همین امر موجب می‌شود بخش زیادی از زمان را بخرید و چند روز را صرف ساخت قالب پاورپوینت نکنید.

چرا این قالب پاورپوینت

همانطور که می‌دانیم یکی از دغدغه‌های اصلی همه دانشجوها ساخت یک قالب پاورپوینت شیک و حرفه‌ای است. اگر شما هم قصد ایجاد یک قالب پاورپوینت خوب را دارید و اگر برای این کار وقت زیادی ندارید و یا حوصله کافی جهت ساخت پاورپوینت را ندارید؛ شما می‌توانید از قالب های پاورپوینت آماده سایت اسلاید مستر که از پیش به صورت بسیار خلاقانه و حرفه‌ای طراحی شده‌اند استفاده کنید تا در زمان شما صرفه جویی شود. همچنین حُسن پاورپوینت های آماده ما در این است که شامل اسلاید و ترکیب رنگ‌های حرفه‌ای و متفاوتی است و از تصاویر، آیکون‌ها، کلیپ آرت‌ها، اشکال و… بسیار جذابی در آن‌ها استفاده شده است.

این قالب پاورپوینت برای همه رشته‌های تحصیلی قابل استفاده است و در آن از انیمیشن‌های فوق العاده زیبا و حرفه‌ای استفاده شده است که تاثیر زیادی در بهتر شدن ارائه شما خواهد داشت.

گالری تصاویر قالب پاورپوینت عناصر دایره ای

برای معرفی کامل این قالب پاورپوینت و همچنین آشنایی کامل شما کاربران با تمام اسلایدهای این قالب، در بخش زیر یک گالری کامل از اسلایدهای آن را قرار داده‌ایم که می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. برای اینکه تصاویر رو بصورت کامل و در سایز اصلی ببینید، بر روی آن‌ها کلیک کنید.

همانطور که از تصاویر و ویدئو معرفی این قالب مشخص است، یک قالب بسیار شیک و جذاب و در عین حال حرفه‌ای است. قالب پاورپوینت عناصر دایره ای دارای ۱۵ اسلاید منحصربفرد است. قالب پاورپوینت عناصر دایره ای در رزولوشن ۹*۱۶ ایجاد شده است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. تمامی اشکال، آیکون‌ها، متن‌ها و… همچنین رنگ همه آن‌ها قابل ویرایش می‌باشد و خیلی ساده می‌توانید اطلاعات خودتان را در قالب جایگزین کنید و یک قالب پاورپوینت جذاب خلق کنید.
دراین قالب از افکت و انمیشن‌های بسیار جالبی متناسب با طرح استفاده شده است که در صورت نیاز می‌توانید آن‌ها را تغییر دهید. ساختار این قالب کاملا استاندارد پاورپوینت و متناسب با زبان فارسی یعنی راست چین طراحی شده است.

ما این قالب پاورپوینت را به گونه‌ای طراحی کرده‌ایم که بدون داشتن اطلاعات قبلی از نرم افزار پاورپوینت می‌توانید به بهترین و راحت‌ترین شکل ممکن، پاورپوینت خودتان را طراحی و آماده کنید.

فونت قالب پاورپوینت عناصر دایره ای

در قالب پاورپوینت عناصر دایره ای از فونت وزیر و فونت چمران استفاده شده است که در همین صفحه شما می‌توانید آن ها را دانلود کنید. اگر می‌خواهید فونت قالب پاورپوینت مشابه با ویدئو این قالب باشد، باید حتما این فونت ها را دانلود کنید و در مسیر C:\windows\fonts ویندوزتان کپی کنید. در صورتی که بخواهید از فونت‌های دیگر استفاده کنید، ابتدا فونت مورد نظرتان را دانلود و نصب کنید سپس از آن در قالب پاورپوینت استفاده کنید.

دانلود فونت‌های استفاده شده

همچنین در این صفحه تعدادی از مناسب ترین و بهترین فونت‌های ایرانی برای پاورپوینت را قرار داده‌ایم که می‌توانید دانلود و استفاده کنید.

اهمیت یک پاورپوینت خوب

ممکن است چندین ماه برای پژوهش‌تان تلاش کرده باشید و به بهترین نتایج رسیده باشید ولی با یک پاورپوینت ضعیف قادر نباشید همه نتایج ارزشمندتان را که در پژوهش و به سختی بدست آورده‌اید را به خوبی به حضار و اساتید منتقل کنید. اهمیت یک پاورپوینت حرفه‌ای زمانی نمایان خواهد شد که بدانید 80 درصد پژوهش شما در همان چند دقیقه ارائه پاورپوینت‌تان ارزیابی و قضاوت می‌شود. توجه کنید که یک پاورپوینت خلاقانه و حرفه‌ای می‌تواند یک پژوهش ضعیف را بسیار عالی جلوه دهد. ما در کنار شما هستیم تا یک ارائه‌ بی‌نظیر تجربه کنید.

راهنما

 فایل دانلودی بصورت فشرده می‌باشد. ابتدا با استفاده از نرم‌افزار win rar، فایل را از حالت فشرده خارج کنید سپس از آن استفاده کنید.
دوستان عزیز توجه کنید که برای اجرای پاورپوینت دقیقا مشابه با فیلم پیش‌نمایش، حتما از نرم‌افزار مایکروسافت پاورپوینت ۲۰۱۰ به بالا استفاده کنید.
هر گونه سوال یا مشکل پس از خرید را از طریق سیستم تیکت، پشتیبان تلگرامی، فرم تماس با ما یا ایمیل پشتیبانی مطرح بفرمایید.
خرید از سایت اسلاید مستر کاملا امن و مطمئن است و تمامی فایل‌های دریافتی از سایت تضمین شده می‌باشند.
تمامی حقوق مادی و معنوی آن محفوظ است. هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از آنها ممنوع می‌باشد.
این محصول شامل گارانتی است و کیفیت فایل براساس مشخصات اعلام شده تضمین شده است.
سیستم خرید خودکار می‌باشد و بلافاصله پس از پرداخت فایل قابل دریافت است و همچنین لینک دانلود آن برای همیشه در پنل کاربری‌تان درج خواهد بود.

  لطفا ما را به دوستان خود معرفی کنید. به امید ارائه‌ای جذاب برای شما   برچسب:

مشخصات کلیCircular Elements PowerPoint Template
پشتیبانی قالب
پشتیبانی

دارد؛ این قالب دارای پشتیبانی ویژه تیم اسلایدمستر است.

نوع پشتیبانی

از طریق واتساپ، تلگرام، ایمیل و تیکت

ویژگی های فایل
نوع فایل

PPTX؛ قابل اجرا با آفیس های نسخه 2007 و جدیدتر

حجم فایل

289KB

رمز فایل

نمایش رمز در صفحه دانلود، در ایمیل، در حساب کاربری و در فاکتور

قابلیت ها
قابلیت ویرایش

دارد؛ تمامی عناصر از نظر رنگ، سایز، فونت و… قابلیت ویرایش، حذف و ترکیب را دارند.

قابلیت تغییر رنگ

دارد؛ هر عنصری که مشاهده می‌کنید قابلیت تغییر رنگ به رنگ انتخابی شما دارد.

ترکیب با قالب ها

بله؛ اسلایدهای این قالب قابلیت ترکیب با تمامی قالب های پاورپوینت را دارند.

افزودن اسلاید

بله؛ قابلیت افزودن بی نهایت اسلاید فقط با یک کلیک.

ابعاد اسلاید

9*16

تعداد اسلاید

15 اسلاید

داکیومنت
فایل راهنما

دارد. تمامی موارد مورد نیاز برای کار قالب پاورپوینت در فایل راهنما بصورت تصویری نوشته و توضیح داده شده است.

متحرک
انیمیشن

بله کاملا متحرک است. دارای انیمیشن های فوق العاده زیبا و جذاب که باعث جذب مخاطبین می شود.

دسترسی
نحوه دانلود

دانلود فایل بلافاصله بعد از خرید از طریق صفحه دانلود، از طریق حساب کاربری و از طریق ایمیل

نظرات کاربرانCircular Elements PowerPoint Template

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. برای پرسش درباره‌ی اطلاعات محصول یا نحوه استفاده از قالب می‌توانید از قسمت سوالات کاربران به جای قسمت نظرات استفاده کنید. نظرات ارسالی شما نمی‌تواند شامل اطلاعات شخصی، راه‌های ارتباطی، آدرس لینک و وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی باشد. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید. نظرات کاربرانی که دارای نام کاربری (نام و نام خانوادگی در حساب کاربری) نامناسب هستند مورد تایید قرار نخواهد گرفت.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قالب پاورپوینت عناصر دایره ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخCircular Elements PowerPoint Template

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    افزودن به سبد خرید
    مقایسه محصولات

    0 محصول

    مقایسه محصول
    مقایسه محصول
    مقایسه محصول
    مقایسه محصول